سریال فراری | داستان، بازیگران و تعداد قسمت ها سریال فراری

سریال فراری را بهتر بشناسیم

دوستان عزیز سلام. همه ساله سریال های زیادی در حال ساخت هستند. اما نکته ای که بسیار مهم و البته حائط اهمیت است این موضوع است که مجموعه ها گاها خالی از محتوا هستند و همه آن ها مثل هم شده اند. حالا باید ببینیم که سریال فراری از این حیث چگونه خواهد بود

تصویربرداری سریال فراری در چندین محل مختلف انجام شد. این سریال ابتدا در پل خشتی شهرستان لنگرود و لاهیجان و سپس در جاده‌های شهریار و رباط کریم استان تهران فیلمبرداری شد. کارگردان این مجموعه، امیر داسارگر، در مورد سریال اظهار داشت: بیش از ۷۰ لوکیشن برای تصویربرداری استفاده شده و تقریباً هر دو روز یک لوکیشن جدید انتخاب می‌شد. او افزود: سریال “فراری” درباره آدم‌های مسئولیت پذیر است و روایتی از دهه ۷۰ دارد. تیم طراحی دکور برای ایجاد فضا و تصویرسازی مرتبط با این دهه زمانی از زحمات بسیاری برخوردار بودند و یک پس تولید سنگین نیز برای نزدیک کردن فضا به حال و هوای آن دوران صورت گرفت. در این سریال، قهرمان یک نوجوان است که نخستین تجربه بازیگری خود را در این سریال دارد و نام او در داستان هادی است. علاوه بر این، در ادامه سریال نیز بخش‌های دیگری از دهه ۷۰ عرضه می‌شود و شخصیت اصلی سریال جوانی دارد. همچنین، بخشی از سریال فراری درباره ورزش کشتی است.

داستان سریال فراری

کارگردان “فراری” دربارهٔ این مجموعه تأکید کرده است که در واقعیت، این سریال یک نگاه آزاد به زندگی یکی از شهیدانی است که در دفاع از مقام حرم می‌جنگیدند و به طور کلی، در مورد زندگی مدافعان حرم صحبت می‌کند. این مجموعه بر اساس خاطرات و داستان‌های واقعی ساخته شده و به طور آزاد تولید شده است. نگاه زندگی‌نامه‌ای و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و همچنین قصه‌ای اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

به گفته او، مهمترین چیزی که در زندگی این افراد (شهدای مدافع حرم) وجود داشته، مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی آنها نسبت به جامعه است.

سریال فراری چند قسمت است؟

داسارگر افزود: این مجموعه به عنوان یک اثر قهرمانی با محوریت نوجوانان طراحی شده است و برای ۵ فصل ساخته شده است. داستان زندگی فردی به نام “هادی” را در دو مقطع زمانی بررسی می‌کند و برای فصل‌های اول، ۳۵ قسمت در نظر گرفته شده است.

بازیگران سریال فراری؟

بازیگران سریال فراری به شرح زیر هستند

حسین اوجاقلو، حسین رفیعی، هدایت هاشمی، نسرین بابایی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، افشین آقایی

درباره این مطلب نظر دهید !