دانلود فیلم راننده شخصی / (ایرانی سینمایی)

دانلود فیلم سینمایی راننده شخصی 

دانلود فیلم ایرانی راننده شخصی / فیلم ایرانی سینمایی راننده شخصی با کیفیت بالا به زودی و پس از اکران

قربان محمد پور کچلام، نویسنده و کارگردان

علی قائم مقامی» تهیه کننده

 

قبل از اینکه این فیلم بیاد میخوام یه داستان خیالی در مورد راننده شخصی واسه تون بگم :

روزی راننده شخصی به نام علی به خانه ای در منطقه شهری رسید. علی که حداقل سه سال است که به عنوان راننده شخصی کار می‌کند برای انجام سفرهایی بین شهری و سرویس دادن به مسافران به خانه‌ها و مکان‌های مختلف، زیرا این کار برای او تبدیل به یک علامت تجاری شده بود. او همیشه خوشحال بود و لبخندی بر لب داشت؛ مشتریانش نیز همیشه متشکر از خدمات ارزشمند او بودند.

یک روز علی برای رانندگی به سر کار در فصل برفی خیلی زود صبح بیدار شد. او می‌دانست که راننده شخصی باید در هر شرایطی حاضر باشد و مسئولیت خدمت رسانی به مشتریان را به عهده بگیرد. با سعادتی بیش از حد بیدار شد و ماشینش را برای رانندگی زمستانی آماده کرد.

او طی سه ساعت رانندگی پراکنده از خانه به خانه، از مسکونی گرفته تا تجاری و اداری، مسافران خود را به مقصد نهایی رساند و همیشه کلمه “راننده شخصی” را در ذهن خود تکرار می‌کرد. او عاشق شغل خود بود؛ برای او خدمت رسانی به مشتریان یک افتخار بزرگ بود.

در ادامه روز، علی با یک مشتری دیگر تماس گرفت و قرار شد در امتداد ساحل دریا به مقصدی دورافتاده رانندگی کند. مسافرش که یک هنرمند مشهور بود، قبل از سفر بسیار هیجان زده بود و می‌خواست روی آثار جدید خود کار کند. علی با خوشحالی این درخواست را قبول کرد و خود را برای سفری طولانی آماده کرد.

علی طی سفر، نرم افزارهای پخت سفری پخته کیک را به مشتری خود گذاشت و مأموریت دیگر خود را انجام داد؛ آن هم حمام کردن و ناهار گرفتن مشتری خود بود. پس از چند ساعت رانندگی، آنها به مقصد رسیدند و هنرمند بزرگ با اشاره ای شاد تشکر کرد و علی را راننده شخصی مورد علاقه خود نامید.

علی با افتخار بسیار برای رانندگی برگشت و در خانه خود به آرامی درآمد. او تنها به یاد راننده شخصی بود که در طول روز سه بار آن را تکرار کرد و ثابت کرد که این شغل بیش از یک شغل معمولی برای او بود؛ این یک هنر و علاقه مندی بود که او را به مشتریان خود متصل می‌کرد و برای همیشه در قلبش حک شده بود.

امیدوارم از این داستان خیالی استفاده کنید

درباره این مطلب نظر دهید !