دانلود سریال تریدر کله کچل

دانلود سریال تریدر کله کچل

در اینجا میخواهیم لینک های دانلود سریال تریدر کله کچل را برای شما عزیزان روی سایت قرار دهیم. بیاد داشته باشید. گاهی اوقات بعضی سریال ها بسیار جالب و دیدنی می شوند و می توان گفت اگر این قدر دیدنی نبودند این همه هم مخاطب نداشتند.

در واقع مثل روز برای ما روشن است که تریدرهایی که که سخت تلاش میکنند کله هایشان هم کچل می شود. در واقع باید گفت کچل شدن کله ی مخاطب ها بیشتر به این دلیل است که فشار های عصبی زیادی را باید تحمل کنند و خب همه ی شما عزیزان می دانید تحمل فشار را هر کسی نمی تواند انجام بدهد.

بعضی ها آسان انجامش می دهند اما بعضی های دیگر اینگار برای این کار ساخته نشده اند.سریال تریدر کله کچل به بررسی آن هایی می پردازند که غم زیادی را متحمل می شوند تا کله هایشان بدین شکل در می آید.

هنگام معامله اصول مدیریت ریسک و روانشناسی بازار را به خوبی به کار نمی گیرند لذا سخت متحمل خسارات می شوند.

مدیریت ریسک جز اصلی یک معامله است و کسی که مدیریت ریسک را سبک می شمارد مانند مسلمانی است که نماز را سبک می شمارد.

دقیقا به مانند او که نماز را سبک می شمارد عمل می کند و این از نظر من یک فاجعه محسوب می شود.

اولین باری که ترید را شروع کردم 16 سال داشتم و اکنون 20 ساله هستم سریال تریدر کله کچل دقیقا در مورد خود من است که به خاطر نپرداختن صحیح به اصول مدیریت سرمایه همه چیزم را از دست داده ام.

من حدود 35 هزار دلار در این مارکت از دست دادم و به عنوان نقش اول سریال تریدر کله کچل به شما می گویم . فریب رسانه را نخورید اول دانشتان را زیاد کنید و به پیش بروید

دانلود قسمت اول سریال

دانلود قسمت دوم سریال

درباره این مطلب نظر دهید !